kaniş günlüğü

Haydi üzülme artık, kaldır başını hiç sana yakışmıyor böyle sulu gözlerle oturmak, kalk hadi biraz dolaşalım.

Tanrım ne kadar şapşalsın. Seninle neden dolaşacakmışım ben acaba? Sanki küçük kızınım, ya da iki tatlı sözle avutacağım geri zekalı bir sarışın. Lütfedip beni dolaştıracak, aman ne güzel, ben de artık sevinçle bir ağacın gölgesinde çişimi yaparım.  Ben senin her gün gezmeye çıkardığın süs köpeğinim zaten. Canın istediğinde görmezden geldiğin, bir sevimli sözle kuyruğumu sallayıp, sallarım aka aka ellerini yaladığım saftirik sevilmeye meraklı kaniş.

Tanrım elini ısırıp, bacağına işemek vardı şimdi ama dua et ki o zannetiğin değilim. Şu çenemi tutan elini ısırırdım keyifle.

Neden mi gülüyorum? Hayal kuruyorum salak.

zuhal ozden

Sıkıosa Yorum Yap

