Hikayeden Çalıntı

 

 

“Kendinden emin tam üç kere yüzüme tükürdün, ağız dolusu tükürdün, bir akbaba gibi seviştiğimiz yatakta sırt üstü yatarken bana öyle görünüyordun, etrafımda dolanıp dolanıp yüzüme üç kere tükürdün.

Biz önce senin deyiminle yıllarca önce Tanrı’nın huzurunda evlenmiştik bir yatakta, o gece sen önce üzerime oturup boğazımı bütün gücünle sıkarken ben senden vazgeçtim. Teslim olmuştum, gönüllüydüm seninle yaşamaya ama o gece ellerin boğazımı sıkıca kavramışken, yüzündeki o kararlı ifadeye yine teslim oldum. Hatalarım yüzünden intiharımdın belki yüzün kocaman bir buz parçasıydı yüzüme düşen birazdan kırılacaktım ama sen gözümde gördüklerinden korktun. Delisin diye bağırmaya başladın. Gözlerimden geçenden korkup yatağımızın etrafında çığlıklar attın delirmiş gibi  “Delisin işte, delirmişsin” diye bağırıyordun

Biz o gece Tanrı’nın huzurunda ayrıldık.” demiş zazu hikayenin birinde

Sıkıosa Yorum Yap

