Rüya

merhaba sevgilim günlük

dün gece rüyamda kanser olduğumu gördüm. sabah uyandığımda kocama anlatırken ağladım çünkü rüyamdaki bana çok üzüldüm ölecek diye. rüyamda o da o kadar üzgündü ki herkese gösteriyordu memesini vapurda, kuaförde durup dururken sohbet ettiği insanlara memesinin üzerinde değişikliği gösterirp onlardan da hımmmm diye kederli bir onay aldıktan sonra hiç utanmadan onların arasında ağladı.

bir ara telefon ederken buldu kendimi rüyamdaki ben, kendisinden çok yaşlı babasının arkadaşı bir akrabasına telefon edip öleceğini haber veriyordu. konuşurken birden yaptığının ne kadar saçma olduğunu anlamıştı. yaşıtı değildi herhangi bir adamdı işte telefonun karşı tarafındaki adam da şaşırmış sanki sessiz onu dinliyordu boş ver üzülme diyordu. telefonu kapatıp uyandıktan sonra ben daha çok üzüldüm rüyamda onu aradığım için öünkü babamın arkadaşının öldüğünü hatırladım.

ben o adamı belki de cenazesine gitmediğim için öldükten sonra rüyalarımda çok fazla gördüm suçlu hissettiğim için mi yoksa o benden bir şey mi istiyor bilmiyorum. aslında rüyalarımızda kimi gördüğümüz değil rüyamıza giren insanın ismiymiş önemli olan isminin manasıymış rüyamıza anlam katan belki o yüzden görüyorum.

neyse yazarken hatırladım arkadaşım son görüşmemizde tüm özel hastanelerin sigortalı hastalara bile kemoterapi yaptığını söylemişti. ben de o konuşurken rahatlamıştım içimden çünkü annem kanserden öldü ve devlet hastanelerinin nasıl bir yer olduğunu hatırlamıştım o anlatırken. kimse bilmiyor demişti o yüzden çok az hasta var özel hastahanelerin kanser servisinde.

belki de o yüzden meme kanseri olan annem yüzünden kendimi öyle hasta gördüm belki de anneme tekrar üzüldüm kendim üzerinden.

başkalarına olan üzüntülerimizin en dibinde yatan korku telaş bizim de başımıza gelme ihtimali bizi ne kadar üzdüğü olduğuna göre kendim üzerinden acı çekmek rüyamda belki de normaldir.

Sıkıosa Yorum Yap

