Mutsuzum

 

 

Merhaba günlüküm,

Yarın benim doğum günüm, kırklı yaşlarımın son demindeyim. Mutsuzum. Hiç değişiklik yok hayatımda. Belki de sevinmeliyim bu duruma. Hala nedenimi bulamadım. Yok kendime haksızlık etmeyeyim bir yaş daha büyüdüğüm şu zamanlarda nedenim yazmak olmak olabilir yoksa yazmak sadece araç mı benim için nedeni yazarak bulacağım belki de.

Yaşımla yaşadıklarım önceleri denk düşmedi biliyorum. İlk zamanlar yaşımdan yaşlıydım sonra yaşımdan daha çok çocuk oldum şimdi denk gidiyoruz. Yakaladım kendi çağımın dengesini büyüdüğüm için üzgün değilim. Mutsuzluğum işe yarar bir eylemim olmamasından.

Kendimi tanımlamayı tamamladım sayılır, bilmediğim konularda nasılım bilemem elbet ama fikir yürütebilirim. Teslimiyeti öğrendim. Mutsuzluğum sıradanlığımdan.

Artık dünyayı omuzlarımda taşımıyorum. Ruhum bedenimden hiç ayrılmıyor. Uzaklardan kendimi çaresiz seyretmeyeli çok oldu. Böyle anların hikayesini yazmaktan çoktan vazgeçtim. Rüyalarım yediklerimin hazımsızlığından. Gözlerimi kapattığımda karanlık beni içine çekmiyor. Zihnimde gezinmiyorum, monoglar yok artık. Şimşekler çakmıyor, kablolar kopmuyor.

İyiyim, çünkü içimdekileri zihnimi zehirlemeden yazarak çıkarmayı öğrendim.

Görüşürüz, yazışırız.

Zuhals

Sıkıosa Yorum Yap

