Güzel Bir Gün Olsun İstiyorum

 

Merhaba günlüküm, 

Biliyorum seni ihmal ettim ne zamandır ama yazmıyorum ki o yüzden sana da gelmedim. Bu sabah erken uyandım. Geceleri hep garip rüyalar görüyorum, bak cümleme başlamadan önce aklımda olan rüyamı unuttum. Hatırladım rüyamda ölüydüm ama insanlar arasında dolaşıyordum ve para sorunlarım vardı. yani ölmeden önce aldığım eşyalar arada pat diye yanımda beliriyordu. kendimi ikna ediyordum. Salla sen öldün kim öderse ödesin artık sanane diyordum ama yine de huzursuz oluyordum faniler gibi. Uyandığımda yatağımın çarşafı ayağımın ucuna kadar gelmişti yastıklarımdan biri de yerdeydi darbeli matkap gibin döndüm sabaha kadar anlaşılan. Bu sabah çok mutsuzum anlayacağın. Sen şimdi sen ne zaman mutlu olduğunda geldin diyeceksin ama ne yapayım benim de huyum bu işte.

Bugünlerde aklım gidip gidip geliyor. Bazen bir deli derviş kıvamında kendimi yollara atayım diyorum ya da bir dergaha kapatayım kendimi, ekmek yiyip sürekli çalışayım. Bazen de şehirli kafasında sakin bir kasabaya gidip birazda oraya şehirli stresi dağıtayım diyorum da henüz karar vermiş değilim. 

En güzel haber susamış insan modunda deli gibi kitap okumam zaten yazmaya da öyle başladım bakalım gerisi gelecek mi. 

Seviyorum sen de yazmayı, kedim gibisin ben konuşuyorum sen de tık yok üstelik sorumluluk da yok. Aşı, kısırlaştırma felan. Korkma delirmedim sadece yazma pratiğim köreldi. 

Görüşürüz yine geleceğim. 

Zuhals

Sıkıosa Yorum Yap

