Biber

Merhaba Günlüküm,

Şekerim benden sana tavsiye sakın öfkeliyken mutfağa girme ve sakın eline keskin bir bıçak alma. Sen mutfağa girmezsin beyaz bir sayfasın biliyorum elbet o kadar kafayı yemedim. Sadece anlam yüklemek hoşuma gidiyor. Çocukluğumda hayali arkadaşımın ruhunu sana taşıdım belki de. Nedenini boş verdim. Neyse işte girme, eline bıçak alma, ben en yeni en keskin bıçağımla biber doğramak isterken elimle biber mesefesini ayarlayamadım. Öfkemin kuvveti ile bıçağın ucunu biberin karnına daldırayım derken ucunu elimin etine daldırdım. Sokmamla çıkarmam bir oldu elbet. Zihnim acıyla temizlendi kelimeleri ağzımdan çığlıkla üfürdüm. İki büklüm kesik elim diğer elimin avucunda kıvranmaya başladım. Yerlere kocaman damlalar dökülmeye başlayınca acımın yersiz olmadığını fazla kestiğimi anladım. Ağrı kesici almadan dinmedi acım. Dirseğime kadar uyuşuk uyudum. İnatla doktora götürmelerine izin vermedim. Dikiş atılmasından korktum. Derime bir daha diri diri iğne sokulmasından irite oldum.

Oğlumu doğururken çok sancı çekmiştim, doğumun sonunda tam rahatladım her şey bitti derken bacaklarımın arasında hışırt hışır iğne ile dikilen yanlarımı hiç unutmadım.

Düşüp dizim yarıldığında dizime dikiş atarken seyrettim ama canım yanmadı ben bacaklarımın arasındaki iğneyi hatırladım.

O yüzden gitmedim hastaneye sürekli ağrı kesici kullandım. Şimdi bir hafta olmasına rağmen hala avucumun içi karıncalanıyor. Evdekilere sakat kalacağım beni hiç iplemiyorsunuz diye sızlanıyorum ama doktora gidelim dediklerinde kabul etmiyorum. Sence ben üşütmüş bir elikarıncalananmıyım.

Uyumamam lazım, birazdan sofra kurmaya başlayacağım. Oğlumu kocamı sahura kaldırmam gerek. Bu sene ilk defa ailecek oruç tutacağız. Yani ben deneyeceğim, sigara krizim tutarsa uyandığımda bozabilirim.

Üçümüzün evde olmasını herkesin bir yere dağılmasını seviyorum. Koala gibi menzilime girene sarılmak, sonra yoluma devam etmek hoşuma gidiyor. Onlar küçük kız kardeşi, kraliçesi bazen evin kahyası gibi hissediyorum kendimi. Ekstra başka hallerim de var da onları geçmek istiyor canım.

Manyak zamanlardan geçtim, manyak sohbet ettim, manyak mektuplar kustum. Hepsi bendendi, bana aitti. Hepsi geçti.

İlk defa dualarım değişti. Kendimi beğeniyorum bu aralar, özümü değiştirme sakın diyorum tanrıya, böyle iyiyim. İyi ki ben buyum, kendimi zevkli, neşeli, sevgili buluyorum. Kendimden hoşnutluğum keyifli bir hafiflik katıyor bana.

İşte bu yüzden saçmalamayı umursamıyorum. Komposizyon gibi yazmaya aldırmıyorum ve avcumun içi hala karıncalanıyor ve etrafımda sızlanacağım herkes uyudu. Ben de sana mızıldanıyorum.

Zuhals

Sıkıosa Yorum Yap

