Sıcak neyse ki Yağmur Yağacak

Merhaba şekerim,

Canım sıkılıyor, nasıl olsa dilin yok itiraf edebilirim. Canım sıkıldığı için geldim. Ne yazacağımı bilmiyorum, sıcaklara gıcık oluyorum, oğlumu özledim başka da bir şey gelmiyor aklıma.

He bir de kırgınım, küskünlüğüm var ama nedenini söylemem. Birileri içimden yavaş yavaş gidiyor, belki de normal. Ben yine de üzgünüm, kızgınım aynı zamanda.

Ne zaman  birini terk etmeye karar versem, ondan dostluğumu esirgemeye karar versem hep onun beni kaybedeceğini düşünüyorum. Manyağım, kendimi eğlenceli, ferahlatan, aydınlatan, hafifleten biri olarak görüyorum. Benim yokluğumun onda eksiklik olduğunu ben de bir değişiklik olmayacağını düşünüyorum.

Narsistliğini benim gibi böylesine ukalaca ya da ahmakça itiraf eden var mıdır bilemiyorum. Benim kızgınlığım bencilliğimden geçer, ben de geçer giderim. O bensiz kalacak ne kötü değil mi? Gülme ciddiyim çünkü. Allahtan yazılarımı kimse okumuyor yoksa kesin birisi bana bir psikolog tavsiye eder. Neyse her şeyin iyi bir yanı var değil mi?

Yazarken gülüyorum, en sevdiğim şey insanların söylemeye cesaret edemediklerini yüksek sesle dile getirmek, en çok da karşımdakinin benim hakkımdakini fikrini hissedip onu ondan önce yüksek sesle dile getirmeyi seviyorum. İnsanları utandırmak hoşuma gidiyor. Arsızlığı seviyorum. Arsızları da seviyorum. Onların cesur ve zeki olduklarını düşünüyorum. Hadsizlik farklı bir şey. İnce bir çizgi var arada bunun için de zeka gerek.

Neyse anacım gidiyorum bu kadar hadsizlik yeter.

Zuhals

Sıkıosa Yorum Yap

