Kedi Rüyası

563706_10202535251245511_1234301911_n.jpg

Bu aralar rüyamda hep bir sürü kedim olduğunu görüyorum sadece kedi de değil aralarında mutlaka bir de fare oluyor. Dün gece fareyi elime almış onu inceliyordum. Etrafımdaki insanlara bu kedi mi fare mi diye soruyordum. Farenin ayak tırnakları yoktu ayaklarında kan vardı. Tırnaklarını çekmişler bunun diye geçiriyordum içimden ama o beni ısırdı ya da tırnaklarını geçirdi elime. Ben de bağırarak uyandım.

Rüyamda sadece kedi görmedim banyo penceresi kadar küçük pencereleri olan bir eve bakıyordum. Etrafı denizle çevrili, deniz manzaralı bir evin pencereleri kibrit kutusu kadardı. Evin içi çok kötüydü. ama ben o evi manzarası için istiyordum kapısı bile tahtadandı neyse işte deniz manzaralı bir ev ve kedi istiyorum anlaşılan.

Dün yabancı kanallardan birinde kedilerle ilgili bir program vardı. Sorunlu kedilerin psikolojilerini düzelten bir kedi doktoruyla ilgiliydi. İki olay vardı. Birinde iki arkadaş aynı evi paylaşmaya karar verince kedileri birlerine düşman olmuştu. Biri diğerini fena halde dövüyordu. O yüzden dayak yiyen kedi kanepenin altından hiç çıkmıyor oraya tuvaletini yapıyor yemeğini orada yiyiyordu.

Dayak atan kedinin sahibi kavga çıktığında donup kalıyordu ve evi terk ediyordu. ortalığı sakinleştiren diğer kedinin sahibiydi. Alanları kediler belirlemişti kimse diğerinin alanına giremiyordu.

Kedi doktoru önce problemsiz iki kediyi yan yana getirmeyi başardı sonra evdeki kuralları tersine çevirdi. Kediler alanlarını değişti.  Donup kalan kedi sahibi kedisine müdahele etmeyi öğrendi.

Diğer olayda eve gelen anne yüzünden sokaktan alınan yaralı kedi huzursuz olmuş evde iki kedi olmasına rağmen kadının annesinden rahatsız olan korkan kedi sahibinin dolabında yaşamaya başlamıştı. Aslında artık o evde yaşamak istemiyordu diğer kedide problem yoktu.

Anne ile evin sahibi olan kız sürekli tartışıyorlardı. Yaralı sokak kedisi ile duygusal bağ kurmuş olan kızı kedilere karşı çok koruyucu davranıyordu özellikle de sokak kedisi için o yüzden anne kızının korumacı müdaheleci tavırlarından rahatsız olup bunu kediye yasıtıyordu ve olan kediye oluyordu.

Önce bu durumu anlattı kedi doktoru anne kıza ben kediden çok sizden korkuyorum. Bu durumu çözün dedi. Ve kedinin yaşam alanını genişletmek için mamasını kumunu dolaptan uzaklaştırdılar.

Hatasını anlayan evin insanları ilişkilerini biraz düzeltince kedi de rahatladı kedi ile büyük annenin arası düzeldi. Dolaptan çıktı sonunda kedi.

Sık sık kedi görmesem rüyamda bu program yüzünden rüyamda kedi gördüm diyeceğim ama ben hep görüyorum buna benzer rüyaları.

Çocukluğumda hep kapımıza bir bebek bırakıldığını görürdüm. Oğlum doğduktan sonra bir daha çocuğum olamayacağını öğrendim.

Bu sabah neden bu kadar çok kedi gördüğümü düşünürken bunu düşündüm.

Acaba dedim rüyalarımda hep küçük bir bebek görmemin sebebi gelecekteki akibetimin önsezimiydi.

Kedi gizli düşman demekmiş, ya da servet.

Benim rüyalarım genelde hep refaha ulaşmaya delalettir. Umarım bu da öyle olur.

Bol kedili kocaman pencereli ufuk çizgisi denizle çizilmiş manzaralı evim olur.

Kedili günler dilerim.

Sıkıosa Yorum Yap

