Sevişgen Diyalog

tumblr_naz0n9Sa0r1sycn0qo1_400.jpg

Kadın ve adam kahvaltı etmek için buluşmuşlardı. Kafeteryanın kuytu bir yerine oturmuş konuşuyorlardı. Adam kıza doğru eğilmiş hararetle bir şeyler anlatıyordu. Karşısında oturan kadın, adamın yüzüne bakmıyor, telefonuyla oynuyordu. Adam cümlesini onaylatmak istediğinde kadının elindeki telefonu çekiyordu, tamam mı der gibi, karşıdaki telefonu vermeyip hayır, gibilerinden telefonunu kurcalamaya devam ediyordu.

Adam sözlerinin kadına değmediğini hissediyor masanın üzerinden kıza daha çok yaklaşırsa etkili olacağını düşünüp daha da uzanmaya çalışıyordu kadına. Sandalyesinde eğildikçe çok sevdiği, rengiyle gurur duyduğu çivit mavisi kilodu pantolonundan daha çok ortaya çıkıyordu.

Adamın kızgın haliyle dalga geçer gibi pantolonundan her an fırlayacakmış görünün mavi kilodunun kalın lastiğinde dokulu Batman suratları, etrafta oturan müşterileri keyifle seyreder gibiydi.

Adam kendini çamaşırıyla diğer erkeklerden ayrı hissediyordu. Onlar beyaz, çizgili pamuklu çamaşırlarıyla dolaşırken, o sarı, mavi, kırmızı çizgi film kahramanlı çamaşırlar giyer, düşük pantolonundan görünmesini umursamazdı. Kendi parasını kazanmaya başladığından beri giysilerini kendi alırdı. Özenli ve farklı giyindiğine inanırdı.

Sevgilisini de bu yüzden önemsiyordu. Kadın da renkli, gösterişli giysiler giymeyi severdi.

Şimdi kızgındı ama özünde seviyordu karşısında oturan kadını. Onunla etrafta gurur duyuyordu.

-Gece kalkıyorum cebime bakıyorum, sonra senin sayfana bakıyorum, facebook da bir şey yazmışsın. Saat 4 de ne yapıyorsun orada.

-Sana söyledim kaç kere, kapat hesaplarını ben de kapatacağım, dedim. Bakıyorum hala o oğlan ne yazarsa beğeniyorsun, gülüyorsun falan. Hoşlanmıyorum, istemiyorum dedim sana. Sevgilisi olan bir kadın bu aktif olmamalı.

-Ya ben de sana söyledim malın değilim senin. Senle tanışmadan önce de bir hayatım vardı benim. Neden senin istediğin gibi yaşamak zorundayım acaba? Hem ben senin gülücüklerine, canımlarına bir şey diyor muyum?

-O kadın benim erkek arkadaşım gibi. Hep aynı konuyu açıyorsun. Bu haksızlık. Çocukluğumuzdan beri tanışıyoruz biz. Ona eski sevgili muamelesi yapamazsın.

-Nedenmiş? Sen kendi fikirlerinle yargılıyorsun da benim bir fikrim olamaz mı?

-Bu zamana kadar senden bir şey yapmanı istedim mi? Söyle herhangi bir talebimi söyle. Sen nasıl bir hak bulabiliyorsun acaba?

-Tamam istemedin ama istesen yaparım, söyle.

-İyi o zaman bir daha o çocukluk arkadaşınla görüşme, kıskanıyorum. Ona canım demen, çat diye sana gelmesi, sen de kalması hoşuma gitmiyor. Ben sen de kalamıyorum ama o kalıyor.

-Biz çocukluk

-Ya bırak ya çocuklukmuş. İstemiyorum. Sonuçta güzel bir kadın, yemişim çocukluğunuzu. Kadın 23 yaşında taş gibi üstelik bana da gıcık oluyor. Bu seni rahatsız etmiyor mu?

-Alıngansın. Seni doğum gününe çağırmadı diye taktın kıza.

-Kız arkadaşınım ve kaynanam gibi kız bana tepkili bunu da aleni gösteriyor.

-Ya onun kızlarla arası iyi değil. Sadece sana değil. Anlaşamıyor.

-Ay ne güzel bir açıklama. Tamam ya ben sıkıldım. Sana çocukluk arkadaşınla güzel pijama partileri dilerim. Ben pes ediyorum artık. Her boku biliyorsun. Vay niye beğenmişim, niye gülmüşüm. Sonra da bana geldiğin bahanelere bak. Sen beni aptal mı sanıyorsun?

O sırada adama kaptırdığı telefonunu hızla adamın elinden çekip ayağa kalktı kadın. Çantasını omzuna atarken adam peşinden gitmek üzere toparlanıyordu, kadın ona dönüp, hiç zahmet etme, dedi. Seni bir daha görmek istemiyorum. Bir senedir senin saçma kıskançlık triplerine katlanıyorum. Otur oturduğun yerde, gelme peşimden, anladın mı? Bitti.

-Ama dedi, adam tüm söyledikleri için pişman olmuştu.

Kadın arkasını dönüp giderken telefonu kulağındaydı. Karşı taraftan alo sesi geldiğinde. Ne yapıyorsun, nerdesin, dedi kadın.

Evdeyim yeni kalktım dedi, telefondaki ses.

Seni çok özledim dedi kadın, bizimkilerle kahvaltı ettim, bunaldım, buluşalım mı?

-Tamam canım bekliyorum, gel dedi, telefondaki ses.

-Geliyorum, dedi kadın en tatlı sesiyle.

 

Zuhal Özden

 

 

 

Sıkıosa Yorum Yap

