Patates Kızartması

11227882_1025738184103289_4520900153943540792_n.jpg

 

Öfkeliyim. Hep öfkeli biri oldum. Bir tek onun yanında kendimi huzurlu ve mutlu hissederdim. Aynaya bakar ve güzel bir görür gibi ya da pencereden baktığım güzel bir manzaranın içinde kendimi hayal eder gibi neşeli ve zinde hissederdim kendimi. En çok onun yanında kavga etmezdim, her şey yolunda gülümsemesi yüzüme yayılmış, gezinirdim etrafta.

Sonra canım sigara istedi bir sabah. Onun ceplerini karıştırdım. Bir sigara bulmaktı amacım. Telefonu çaldı. Kısık bir ses uyandın mı sevgilim diye sordu. Yanlış numara dedim. Afedersiniz dedi kısık ses. Telefonu kapatırken bir fark ettim. Yanlış numara telefonun kayıt numarasıydı. Onun ismine baktım uzun süre. Sonra giyinip dışarı çıktım. Yolda yürürken, sürekli yanlış numaranın kayıtlı ismini tekrarladım.

Bir saat sonra o aradı. Nereye kayboldun. Uyandım yoksun seni özledim dedi. Siktir yavşak dedim. Hı ne oldu? Yine ne yaptım dedi.

Bugün ne yapacaksın dedim. İşim var, kahvaltı edip çıkıyorum dedi.

Güzelmiş dedim, kahvaltıyı ben de öyle yemeğini Nihat orospusunda mı yiyeceksin?

Allah aşkına Nihat da kim? Neler saçmalıyorsun, dedi.

Ya bırak Allah aşkına seni aradı sabah Nihat dedim. Uyandın mı sevgilim diye açtı telefonu. Sesi de bir ılıktı sorma, kaçırdın.

Uzun süre sustu. Bayıldın mı lan? Dedim.

Nerdesin dedi,

Sana ne? Sana hesap mı vereceğim? dedim.

Gel konuşalım dedi, düşündüğün gibi değil.

Hım neymiş düşündüğüm gibi olmayan. Beni daha çok sevdiğini mi anlatacaksın.

Hayır, senden ayrılmak istiyorum. Aşık oldum. Ben de seninle konuşacaktım zaten. Ben dedi sustu yine

E sen dedim ne olmuş sana,

Ben nişanlandım. 6 ay oldu. Sana söyleyemedim. Tepkinden korktum. Bizimkiler çok ısrar etti. Ben de bir tanıyayım dedim kabul ettim görüşmeyi. Ama aşık oldum işte.

Tamam sus dedim, tırnaklarım uzamaya başlamıştı sanki birden, eve gidip onu öldürmek istedim. Kelimeyle öldürme yeteneğim olmadığı için kendime lanet ettim. Onu düşündükçe kendimden nefret ediyordum. Çaresiz olmak, öfkem ben de katliam yaratma hissi uyandırıyordu.

Kes sesini dedim. Allah belanı versin. Sana bir saat müddet, topla eşyalarını siktir git.

Kızım burası benim evim.

He sen siktir git diyorsun yani? Tamam lan bir saate gelip eşyalarımı alacağım. Ya da dur, yarın gelir alırım.

Onun yaşaması ağrıma gitmeye başlamıştı. Görmeye hiç dayanamazdım.

Kapadım telefonu. Boş ver, dedim kendime. Başkasına aşık olmuş, zorla yanında tutamazsın. Neden beni sevmiyor diye hayıflanacak değilsin ya. bir süre ağlar zırlarsın sonra geçer dünyanın sonu değil ya.

Ağladım.

Sahile gittim. Kendimi yalnız hissettiğim yerde bir banka oturdum. Anıra anıra ağladım. Kimse neyin var, diye sormadı. Beni kimse umursamadı. Ben de onları umursamadım. Pazar günlerinin ağzına sıçarcasına ağladım.

Yorulunca annemi aradım. Ona dedim ki, gözün aydın terk edildim.

Salak mısın sen dedi. Neden benim gözüm ayıyormuş?

Çünkü dedim kızlar analarının kaderini çeyiz olarak taşır koca evine. Babam seni aldattıysa aynısı bana da oldu. Sen babam öldükten sonra başka bir hayatı olduğunu cenazeye gelen sevgilisinden öğrendin. Ben sevgilimi arayan Nihat orospusundan.

Ne saçmalıyorsun kızım sen, dedi.

Sen de kalacağım bir süre dedim. Çünkü sevdiğim adam başkasına aşık olmuş.

Siktir et o sümsüğü, dedi. Seni kaldıramadı, başkasında moral buldu. Şaşırmadım. Adamın olmayan güvenini gıdıklıyorsun.

Neyse gelirim birazdan, bana patates kızartsana anne. Okuldan eve döndüğüm zamanlardaki gibi, dedim.

Tamam canım, gel bekliyorum, dedi.

Vay be dedim, içimden annemin canım demesi için canımın yanması gerekiyormuş.

 

Sıkıosa Yorum Yap

